ستوديو ندى
شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك 53620739
ستوديو ندى
شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك 53620739
ستوديو ندى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تصميمات صور وخلفيات زفاف وشباب واطفال حصريا بين يديك وتصميم مجانيا للاعضاء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
لا اله الا الله محمد رسول الله اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم عدد ما كان ومايكون وعدد الحركات والسكون اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك اللهم اجعلنى تحت ظل عرشك يوم القيامه يوم لا ظل الا ظلك فيه اللهم اشفى كل مريض ونجى كل مسلم اللهم اتنا فى الدنيا حسنه وفى الاخرة حسنه وقنا عذاب النار الحمد لله والله اكبر ... استغفرك ربى واتوب أليك استغفر الله العظيم

شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك

لميس
Admin
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
SiTe Manager.aHmEd EiD.
SiTe Manager.aHmEd EiD.
Admin

ذكر رتبه : شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Gaza1
صورة رمزيه : شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك 2evu8bw0y
مجهود :
شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Left_bar_bleue100 / 100100 / 100شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Right_bar_bleue

العمل/الترفيه : مصمم فوتو شوب

شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Empty
مُساهمةموضوع: شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك   شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 4:13 am

شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك 54a23112

شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك 5x2hms7uk
شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك 622841501
شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك 600x600

شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd
وملفات واى حاجة عايز ترفعها

الموضوع سهل ومش معقد خالص

هنجيب الخلفيات او المتعلقات الى هنرفعها ونحطها فى فولدر جديد
ونسمى الفولدر وليكن خلفيات psd
ونضغط الملف باستخدام برنامج مشهور جدا
اسمه rar
ولا غنى عنه واكيد كلنا عرفينه وازى نضغط
كلك يمين على المف وتظهر القايمه
والبرنامج على شكل مجموعه كتب مضغوطة بلون احمر
عشان نضغط بنختار الاختيار الاول
Add to Archive
دة عشان نضغط الملف
هتظهر قيمه اضغط اوك
وهو هيتم ضغطه

وعشان فك الضغط يبقى الاختيار الثانى
وكدة انت ضغط الملف بتاعك وكله تمام
نيجى بقى عشان ترفعه
شوف انت بتحب تستخدم موقع اية لرفع ملفات وصور
مثلا هديك مثال على موقع عالمى والكل بيحب يشتغل عليه
وهو
rapidshare
شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Rapidsharecom
ودة الموقع اضغط هنا

وقوم برفع الملف
وبعد اما يترفع هيجيلك
اختيارين اختار الاول
هيفتحلك صفحة جديده عشان تحمل منها الملف بتاعك
خد لينك الصفحة الى فوق
وحطة بالمنتدى

وبكدة انت رفعت ملفك ووضعته فى الموضوع
وشكرا
Very Happy
شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك 600x600
والى مش فاهم يقول عادى وانا اشرحهولكم فديو كمان
واى استفسار انا موجود تحت امرك
تحياتى للجميع

https://photonada.yoo7.com
لميس

لميس

انثى رتبه : شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك I2eidr5nr
صورة رمزيه : شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك 2evu8bw0y
مجهود :
شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Left_bar_bleue45 / 10045 / 100شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Right_bar_bleue

شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Empty
مُساهمةموضوع: رد: شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك   شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Icon_minitimeالسبت مايو 09, 2009 5:47 pm

مشكوووووووووووووووووووووووووووووور
Dejann74

Dejann74

ذكر رتبه : شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك 87911792zw8
مجهود :
شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Left_bar_bleue0 / 1000 / 100شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك   شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Icon_minitimeالأحد يونيو 21, 2009 4:28 am

والله على راسي انت
مششششكور والف شكر على تعبك
مع اعتزازي
abedd

abedd

ذكر رتبه : شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك 87911792zw8
مجهود :
شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Left_bar_bleue0 / 1000 / 100شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك   شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Icon_minitimeالإثنين يناير 18, 2010 11:20 pm

الف الف شكر
عمار الشمري

عمار الشمري

مجهود :

مُساهمةموضوع: رد: شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك   شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 14, 2010 1:20 pm

مشششششششششششششششششششششششششششششششكور
maximum55955

maximum55955

مجهود :

مُساهمةموضوع: رد: شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك   شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك Icon_minitimeالإثنين فبراير 07, 2011 7:50 am

مشكو ر اوى يا غالى ييا باشا يا باشا

شرح ازاى تعمل موضوع مميز ورفع خلفيات وصورة psd وملفات واى حاجة عايز ترفعها وتعمل موضوعك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-